Jaký/á bys měl/a být
• Mít minimálně středoškolské vzdělání
• Upovídaný/á, se skvělými komunikačními dovednostmi
• Zvědavý/á – umět naslouchat
• Jako chameleon – umět se přizpůsobit různým typům klientů a kolegů
• Jako chobotnice – dokázat zvládnout více úkolů najednou
• Ochotný pracovat na směny (i v noci), o víkendech a svátcích (a mít místo toho volno v týdnu)
Pracovník/ce klientské podpory, Teplice Teplice
Požadavky
Náplň práce
Co u nás budeš dělat
• Tvůj hlavní kámoš bude telefon a email
• Budou ti volat kolegové i klienti, vyslechneš si jejich požadavek a zadáš do aplikace
• Někdy zastoupíš v ostatních týmech při vymáhání pohledávek, vyřizování agendy týkající se služebních vozidel a uchazečů o zaměstnání
Nabízíme
Do práce se budeš těšit, protože
• Budeš členem mladého, veselého a malého týmu o 6 lidech
• „Přátelská atmosféra“ u nás nejsou pouhá slova
• Nebudeš nic prodávat – pouze vyřizovat požadavky a telefonáty od našich klientů
• Běžně můžeš pracovat i z domova
• Síly načerpáš během 5 týdnů dovolené
• Když si budeš chtít koupit něco hezkého, tak máme slevy u mnoha obchodních partnerů
• Až budeš mít na něco chuť, tak ti k tomu poslouží stravenky
• Po tom dobrém jídle je někdy potřeba pohyb. K tomu můžeš využít Multisportku.
• Jsme velká mezinárodní společnost a kariérní růst je u nás samozřejmě možný
• Pracujeme na směny v nepřetržitém provozu od pondělí do neděle (ranní 6-14, denní 8-16 nebo 9-17, odpolední 14-22, noční 22-6). Budeš mít tak volno i ve všední den
• Pracoviště máme v Pražské ulici – Teplice Prosetice hned kousek od zastávky MHD
• Když budeš jezdit autem, tak máme k dispozici parkování zdarma přímo v objektu
Teplice
29000 - 32000 Kč za měsíc
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Ústí nad Labem