Specialista zákaznické péče Praha

Náplň práce

Novák Michal, tel.: +420 702 075 469 pracovní dny od 12:00 - 15:00, e-mail: novak@colosseum.cz

Přidejte se k nám jako Help Desk Agent - pasivní linka. Budete mít jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a přispět k dalšímu růstu naší společnosti.

Co bude Vaší náplní práce?
Budete první linií podpory pro naše klienty a budete zodpovědní za rychlé a efektivní řešení jejich dotazů a poskytovat komplexní podporu.
Budete budovat dlouhodobé vztahy s klienty.
Stanete se odborníkem na naše investiční produkty. Vše potřebné Vás naučíme, připravíme Vás na zkoušku, která je nezbytná pro výkon této pracovní pozice.
Budete součástí našeho týmu: Spolupracovat s kolegy na zlepšování našich služeb a podílet se na rozvoji interních nástrojů.

Jak si představujeme ideálního kandidáta?
Výborné komunikační dovednosti: Schopnost jasně a srozumitelně vysvětlovat i složitější věci v českém jazyce.
Orientace na klienta: Budete vždy připraveni naslouchat a najít řešení pro každého klienta.
Znalost práce na počítači: MS Office vám nebude cizí.
Pozitivní přístup: Budete se těšit do práce a přinášet do týmu dobrou náladu.

Zaměstnanecké výhody:
Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru a maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací.
6 týdnů dovolené.
Až 20 700 Kč ročně jako stravenkový paušál (90 Kč za každý odpracovaný den).
12.360 Kč ročně do Cafeterie.
Multisport karta.
Ergonomická pracovní místa.
Motivační systém odměňování (bonus ke mzdě).

Praha

35000 Kč

Kontakt

Colosseum, a.s.


Kontaktní osoba:
Michal Novák
Tel: +420 702 075 469 pra
E-mail:



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha