Co k práci u nás potřebujeme?
- základní práce a znalosti s PC
- nebojíte se komunikace s klientem
- máte příjemný projev s výbornou češtinou
- dokážete nad prací přemýšlet a vždy najít řešení
Menší výhodou, ne podmínkou je:
- zkušenost s komunikací se zákazníkem
- vaše slovo v týmu bude slyšet hned od začátku a připojíte se s novými nápady
Telefonní specialista/ka s administrativou Brno
Požadavky
Náplň práce
Co u nás budete dělat?
- Hned po nástupu se postupně budete seznamovat s projektem, který bude Vaší náplní práce.
- K přímé komunikaci s klientem se dostanete v momentě, kdy si budeme jisti, že jste připraveni.
- Kromě telefonního spojení se zákazníkem budete využívat i další komunikační nástroje jako je např. e-mail.
- Zákazník je pro nás vždy na prvním místě.
- Každý z týmu má své pracovní místo a svůj počítač s osobním číslem.
Poznámka
Proč je fajn u nás pracovat?
- Garantovaná fixní mzda a k tomu měsíční flexibilní bonus dle výkonu.
- Další bonusové ohodnocení za dobře odvedenou práci.
- Skvělý tým lidí, kteří Vám dokáží vždy pomoci a poradit.
- Určitě se můžete těšit i na 4 týdny dovolené.
- Pracovní doba PO-PÁ 8:30 - 17:00 vč. pauzy na oběd. Možnost úpravy na čas 8:00 – 16:30 v případě plného úvazku.
- Nabízíme možnost karty MultiSport.
- Posilovna a masáže zdarma na pracovišti.
- K dispozici je zvýhodněný paušální tarif.
Brno
25000 - 35000 Kč za měsíc
Kontakt
Abacra Contact s.r.o.
Kontaktní osoba:
Sandra Kopecká
Tel: 731 910 622
E-mail: zaslat email
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Brno