Nástup možný i dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Náplň práce:
komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek; komunikace se zákazníkem v případě nejasností, reklamací, specifických požadavků; spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky, předání informací o zakázce; příprava podkladů pro expedici
Požadavky:
zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; vstřícný a profesionální přístup k požadavkům zákazníka; nutná znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), znalost programu Helios výhodou
Zájemci se mohou hlásit do 17.11.2024:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: lopravilova@krok-hranice.cz;
Referent/referentka Hranice
Náplň práce
Hranice
22000 - 23000 Kč
Kontakt
KROK CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ľudmila Opravilová
Tel: 581698365
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc