- středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
- základní znalost práce na PC
- pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
- osoba se zdravotním znevýhodnění v invalidním důchodu
Administrativní pracovník podatelny - Brno - 20hod./týden-ozp Brno
Požadavky
Náplň práce
- třídění, počítání a svazkování listovních zásilek
- zadávání dat do počítače
- výpomoc s příjmem a výdejem zásilek na pobočce výdejního místa Zásilkovny, kterou naše společnost provozuje (váha zásilek je o max. hmotnosti do 5 Kg)
- komunikace se zákazníky
- práce s hotovostní pokladnou a platebním terminálem
Nabízíme
- práce na zkrácený pracovní úvazek 4 hodiny/den
- práce na hlavní pracovní poměr
- příspěvek na stravování 75,- Kč za každý odpracovaný den
- 2 x Sick days - volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno jako běžně odpracovaný den
- měsíční odměny až do 1 500,- Kč/měsíc
- možnost využít zvýhodněných telefonních i pro rodinné příslušníky
- práce v moderním pracovním prostředí (administrativní centrum VLNĚNA)
- příjemný a stabilní pracovní kolektiv
- pracovní doba podatelny je Po - Pá od 9:00 - 16:00, práce je tedy vykonávána ve směnném provozu od 9:00 - 12:00 nebo od 12:00 do 16:00, rozvrh pracovní doby je možné po dohodě s vedoucím podatelny sestavit podle individuálních požadavků
Poznámka
Tato pracovní pozice je vyhrazena pro osoby se zdravotním omezením v invalidním důchodu.
Brno
10560 Kč za měsíc
Kontakt
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
Kontaktní osoba:
Katarína Bečková
Tel: +420 773 782 010
E-mail: zaslat email
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Brno