Náplň práce:
komplexní zajištění administrativy společnosti, vyřizování obchodní a úřední korespondence, správa došlé pošty; personalistika - evidence docházky ZC, zajištění školení, evidence pracovních smluv, komunikace s uchazači; správa a vedení dokumentace k BOZP a PO; zpracovní podkladů do dotačních programů; tvorba nabídek do veřejných zakázek; zpracování statistik; organizace firemních akcí a péče o návštěvy
Požadujeme:
výbornou znalost českého jazyka; AJ nebo NJ na komunikativní úrovni; vzdělání - ekonomického směru výhodou; znalost práce na PC (MS Office); znalost platných pravních předpisů (pracovní právo a GDPR); organizační schopnosti, pečlivost a systematičnost; ŘP sk. B; praxi na obdobné pozici min. 2 roky
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: sucha@el-lumen.cz
Asistent/asistentka jednatele Hranice
Náplň práce
Hranice
plný
30000 - 35000 Kč
Kontakt
ELEKTRO-LUMEN, s. r. o.
Kontaktní osoba:
Miroslava Suchá
Tel:
E-mail:
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc