Asistent/asistentka jednatele Hranice

Náplň práce

Náplň práce:
komplexní zajištění administrativy společnosti, vyřizování obchodní a úřední korespondence, správa došlé pošty; personalistika - evidence docházky ZC, zajištění školení, evidence pracovních smluv, komunikace s uchazači; správa a vedení dokumentace k BOZP a PO; zpracovní podkladů do dotačních programů; tvorba nabídek do veřejných zakázek; zpracování statistik; organizace firemních akcí a péče o návštěvy

Požadujeme:
výbornou znalost českého jazyka; AJ nebo NJ na komunikativní úrovni; vzdělání - ekonomického směru výhodou; znalost práce na PC (MS Office); znalost platných pravních předpisů (pracovní právo a GDPR); organizační schopnosti, pečlivost a systematičnost; ŘP sk. B; praxi na obdobné pozici min. 2 roky

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: sucha@el-lumen.cz

Hranice

plný

30000 - 35000 Kč

Kontakt

ELEKTRO-LUMEN, s. r. o.


Kontaktní osoba:
Miroslava Suchá
Tel:
E-mail:



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc